Shrnutí sezony, co bylo a co chceme aby bylo ..
Tak krásně jsme to na letošek měli nachystaný. Nový tratě jako Stříbro, Zábřeh, speciální ceny pro malé objemy, nadšení. A pak přišlo něco, s čím fakt nikdo nepočítal. Vidět to není, slyšet to není, jen to všem pěkně převrátilo život. Všem ... A tak i naše zájmová činnost a zábava musela jít trošku stranou. Museli jsme jednat trošku impulzivně, operativně a s nemalou dávkou často osobního hrdinství. A možná i právě proto musím říct, že se nám to povedlo. Chtěl bych moc a moc poděkovat úplně všem. Všem co pořádali, pomáhali, závodili, koukali se a fandili nám.
Třída GP 65 -66 :
Juniorská třída GP 65 do 66 let je u nás tradicí, ale letos v ní bodovali pouze 4 jezdci.
Zde je potřeba mít motorku, která je dnes již ne úplně laciným originálem vhodným do muzea než ji ničit na trati nebo si ji zkonstruovat a vyrobit.
Dan je vrcholem rodinného klanu Horáků. S dědou tvoří nerozlučnou dvojici konstruktéra a jezdce bez kterých si již naše závody ani nedovedeme představit. Jawičku pravidelně vylepšují a výsledkem je vítězství v letošní sezoně.
Luboš si spolehlivým výkonem a pravidelnou účastí zajistil stříbrnou příčku a odrazil i útoky ostřílených borců gratulujeme.
Libor se účastnil 2 moravských závodů a oba vyhrál. Pod stromeček prý letos dostane mapu Evropy a doufáme, že příští rok doufáme třeba překročí i hranice někde u Jihlavy a navštíví i Česko aby okusil naše tratě.
Tomik a jeho tým je velký srdcař a pohodář. Je nepopiratelnou pravdou, že kdyby nepřijeli „černo fialový“ bylo by na závodech hodně smutno.
Za Classic motocross CZ děkujeme všichni za super servis a pro příští rok prosím, zavírejte catering již v 01:30 hod .Mnoho z nás zívá potom celý druhý den.
Třída GP 66 + :
Jezdci v této třídě jsou prototypem motokrosaře.
Láska k motorkám a zdraví a chuť závodit jim vydržela do podzimu života. Nejsou to žádní důchodci i když by se to z věkového průměru zdálo , ale kluci kteří si hrají se svými nejoblibenějšimi hračkami.
Petr je dlouholetým fenoménem této třídy nejenom v Čechách ale i Rakousku.
Až budeme pořádat závody i na Ukrajině v Polsku a na Slovensku bude vítězit i tam.
Jen tak splníme jeho přáni mít v seriálu 23 závodů za sezonu.
Bez Jirky a jeho „Robertovky“ = čepička s typickou bambulkou a jeho úsměvu není závod závodem.
Klíční kost loni zlomená srostla správně a Jirka si prý ještě nechal zkrátit šlachu v pravém zápěstí a proto dával více plynu než vloni. A byl to dobrý nápad.
Jarda je pro nás unikát , proto-že jezdí na OPRAVDOVEM „dvoulaufu“ (elektron a litinový válec) .
Letos jsem zjistil , že Jarda strávil dlouhou část své kariery na balkoně(= za zábradlím ve vozíku sidecaru ) a proto si užívá když může držet konečně řídítka.
Mluvil jsem s ním a chce je držet ještě hodně dlouho a jsme za to rádi.
Míla s námi dlouho nekamarádil a nejezdil naše závody i když je jak jsme na závodech viděli velká legenda českého motokrosu.
Proto budeme rádi když ho budeme i dál potkávat.
Míra se nám zranil v Trutnově a body mu chyběly, ale není 5 místo pěkné ? Co by za to třeba Marc Marquez a mnoho jiných dali.
Třída GP 75 -55 :
Třída MNZ (mladé nízké zetky) ani letos nestagnovala a pár nových mladých jezdců na zapůjčených motorkách okusilo atmosféru našeho „mistráku“ a dle kuloárních zpráv se zúčastní v hojném počtu i příští rok.
To je super a už teď se těšíme.
Jarda se letos nesmazatelně zapsal do historie legendárním startem ve Světci .
Pro nás je to nyní Jaroslav „Falta“ Kořínek .
Pavel letos dokázal , že není jenom vášnivým sběratelem , ale i výborným jezdcem.
Potrénujeme ještě rozhovory po závodech a je hotová hvězda.
Letošní dva závody na Moravě a dvě Petrova vítězství znamenají , že mistrem Moravy ,Slezska a Valašska se stal mladý Ogar.
Petr patří do úzké skupiny nejrychlejších jezdců kontinentu na GP čku.
Doufáme , že někdy zavítá i do Čech pobavit fanoušky.
Pavla připravil o výrazně lepší umístění nešťastný pád ve Světci a držíme mu palce aby lopatka srostla bez komplikací .
Příští rok se bude určitě zase usmívat na stupních vítězů jako letos v Teuschentalu jako nejlepší český jezdec .
Jirka vozí 7 a to je šťastné číslo. Spolehlivý výkon celou sezonu znamenal krásné 5 místo.
Třída GP 75 55 + :
Seniorská část třídy GP 75 je plná jezdců , kteří vítězí a nebo ještě nedávno vítězili v jiných seriálech. Co jméno to pojem a není jich málo. Letos bodovalo 21 jezdců a to je úspěch.
Vláďa není v depu moc slyšet, ale na trati o sobě dává pěkně vědět.
Letos na trati měl snad jen jednu nepříjemnost , když mu došel benzín v Zábřehu. No kde asi , ano pod kopcem.
V Číně prodávají krásné měřiče ukazatele množství do nádrže. To je jen takový typ pro Ježíška u Ampapů.
Vašek a jeho žluťák letos potvrdili pozici nejrychlejšího jezdce v Letech u Prahy na classiku ale v seriálu CM CZ to stačilo jen na 2 místo.
Co na příští rok pořídit 380 a nebo zkusit s námi kalit do rána?
Vašek se u nás objevuje stále častěji a je vidět že mu naše meníčko chutná.
Rosťa rok od roku stoupá a tak se těšíme kam se jeho progres příští posune.
Martin je celkově 5 ale zvítězil ve třídě GP 75 55+ nad 210 kg (jezdec a moto) a příští rok se chystá přestoupit do třídy do 185 kg.
Třída Twinshock - 50 :
„Juniorské“ twinshocky jsou plné nových jmen což je do budoucna super.
I zde začíná být hodně horko , protože všichni přikládali pěkně pod kotel.
Závody jen „zetek“ to už určitě k radosti diváků určitě nejsou…
Michal je velký sympaťák , ale myslím že na poháru za vítěztví má velký podíl i jeho milá manželka.
Doufáme , že se synkem ještě párkrát na podiu bude a konečně si sundá z motorky tu lampičku!!!!
Martin s půlkou plic ale stále s plným plynem a to jsme ho ještě neviděli na Suzuki , kterou mu chtěl Helge do Benátek půjčit.
Radek jak jsme slyšeli byl sponzorován babičkou a jel hodně rychle a až vypiplá „strakonickou“ tak se máme na co těšit.
David jel na nejnižší motorce je stálicí .Závodit s ním je pro nás všechny opravdový zážitek i když ho většina z nás vidí 2x . Na startu a pak až v cíli.
Lukáš je svižnej, pravidelnej, nenápadnej jezdec co si svou pílí a statečností vydrtil 5. místo. Gratulujeme ...
Třída Twinshock 50 + :
Bodovalo nám zde 31 borců a dělali nám všem velkou radost nejenom jezdeckým uměním , ale i krásnými motocykly.
I zde se oproti letům minulým pořadí pěkně zamíchalo …
Strécu Dokópil, to je velká legenda bahnitého sportu a je nám velkou ctí, že s námi tráví svůj drahocenný čas. A že občas mrmlá ? Mrmlá trefně a mrmlá k věci. Díky...
Sláva Branda - Holická střela. Zetky mu fungují, zdravíčko taky. Tak drtí i mladší chlapce i na rychlejších strojích.
Igor je naše nová akvizice. Jede svižně, někdy až moc. A těm dvěma před sebou nedal na trati zadarmo ani metr. Asi má hodně dobře vybroušeno :-)
A bramborová medaile za starší twinshocky poputuje do ježčího (Husqvarního) doupěte kousek od Slap. A hlavně zdravíme paní Libušku.
Zděnda je konstantně svižnej, vždy s úsměvem a vždy s bráchou. Na závodech je vždy radost se s ním potkat jak v depu tak na trati.
Pre 85 :
Jestli nás něco překvapilo v letošní sezoně tak je to třída PRE 85.
Kontrolní otázka soudruzi : co se stane když se …. zařadíte do programu třídu motorek do roku 1985 ?
Tak máte nejvíce bodovaných jezdců ze všech tříd.
Ano zde totiž bodovalo 38 jezdců nejvíce ze všech v našem seriálu.
Lukáš byl opravdovým premiantem v této třídě a doufáme , že mu přibude příští rok konkurence aby se alespoň trochu zpotil nebo měl přední číslo od bláta.
Ríša po rocích strávených v EVO na půlitru našel svou třídu.
Alespoň to tak vypadalo z jeho úsměvů v cíli a v jezdeckém nasazení.
Prostě radost se dívat a jen tak dál , to je pro něho ta nejlepší terapie.
Nováček v našem seriálu a ejhe hned bronzová medaile.
Jezdec bez slabin .Skáče dobře, jede rychle, moc nebrzdí prostě ideální komplet.
Mára až jednou pojede celý seriál tak kluci výše budou mít asi starosti.
Ale porazit a nebo prohrát s jezdcem který na motorce z minulého století(1985) dojede na MR ČR veteránů 17tý je nám všem ke cti.
V Hamamatsu (továrna Suzuki v Japonsku) stanovili Zdeňkovi cíl být letos do 5 místa, aby dostal tovární podporu i v roce 2021. Zděněk cíl splnil, tak jde do zimní přípravy spokojený.
Třída EVO :
Pro mě asi jedna z nejkrásnějších podívaných. Přibylo mnoho krásně zrenovovaných strojů na kterých jedou kluci pekelně rychle. 34 bodovaných je také slušný počet.
Jindra udržel famózní formu z loňska a i červená neměla výpadky. Jistě se o pohár podělí i s bráchou, který se zranil a s tátou trenérem.
K Ádovi neodmyslitelně patří zelená a jak je vidět je to dobrá volba. Desing 10 bodů z 10 ,styl 10 z 10 společenská činnost 4 z 10 chodí spát už ve 21 30 hod.
Petr patří k fyzicky nejlépe připraveným jezdcům v poli. Zvládne jet na předních místech ve dvou třídách za den a ani Yamaha se nijak nevzpouzela a držela celou sezonu.
David nepotřeboval mnoho času na aklimatizaci na EVO a i přes účast jen na několika závodech je první 250. Co se stane až Kawu začne trochu vytáčet na to jsme všichni zvědavi a soupeři se již nyní třesou.
Ondra zkoušel jet na 500, ale 250 je prostě jeho krevní skupina . Na jeho skoky se krásně kouká a je to první „juniorský“ jezdcem ve třídě EVO.
Třída S - EVO :
Druhá nejpočetnější třída z hlediska bodovaných jezdců (34).
I tady se projevil nástup mladých jezdců, ale senioři se také nijak neztratili.
Doufáme, že výkyvy v počtu startujících jsou minulostí a dle kuloárních zpráv možná přijde i …. a kouzelník. Kominíka máme totiž na každém závodě.
Radek je sympaťák co umí sakra přidat plyn. Loni Moravský mistr a letos zjistil , že musí jet i v Čechách. Výsledek no ano jasné první místo. Babička bude mít radost(na jeho místě bych ji požádal o zvýšení sponzoringu – co těch 5000 navíc od Babiše babi?)
Lukáš byl vítězi zdatným soupeřem a tak má motivaci poprat se příští rok o vítězství. Talent, zázemí a podporu na to má. To se to jezdí když mamka a slečna přítelkyně fandí.
Radek vyrovnanými výkony obhájil 3 místo a to je nesporný úspěch v konkurenci „mladých pušek“.
Dušan je věrný malorážkám a vidíme, že i s 125 je možno skončit celkově hodně vysoko. Snad nám v seriálu nezakážou tabákovou reklamu (Chesterfield).
Jestli se bude jednou vyhlašovat celkový vítěz ve 125 je Dušan velkým favoritem.
Michal letos nejel celý seriál a proto jen 5. Ale za to co jel má 1.