Šumavský amatér Cup - Kluky u Písku
Vodní pískování u JD Worx
Během zimy jsme nespali zimním spánkem jako medvědi, ale přemýšleli jsme co můžeme pro členy našeho klubu ještě udělat. Podařilo se nám domluvit 10% slevu na vodní pískování u firmy JD Worx. Tato technologie je velmi šetrná k vašim dílům a výborně se hodí pro čištění hliníkových dílů. Obrázek vydá v tomto případě za víc než tisíc slov, takže se níže můžete podívat, jak to vypadá v praxi. Více ukázek prací najdete na www.jdworx.cz nebo na facebooku https://www.facebook.com/jakubdavidworx/. Sleva bude uplatněna po předložení klubové kartičky, které již pro Vás máme nachystány.
PokračováníInternationales Classic-Motocross in Teutschenthal 2018
Vážení kamarádi a přátelé Classic motocrosu
Po loňském 1. Ročníku Classiců na trati v Teuschenthalu , kterého se mnoho z Vás zůčastnilo a zažili tak tu „husí“ kůži nahánějící atmosféru. Jak na moto, tak i v hledišti nebo při poslechu národní České hymny, se na nás obracejí pořadatelé opět s novou výzvou.
Tou je Vaše účast na 2.ročníku pořádaného dne 23.6.2018, jak je i uvedeno v našem rozpisů závodů.
Letos je o účast enormní zájem (k 17.3. je nahlášeno již 220 jezdců) a závod to bude opravdu mezinárodní, proto-že je přihlášeno 12 národností.
PokračováníRegistrace startovních čísel 2018
Dnešním dnem spouštíme registraci startovních čísel. Čísla z loňského ročníku jsou hájena do 15.2.2018.
Registraci můžete provést na odkazu ZDE
Seznam již zaregistrovaných čísel ZDE.
Těšíme se na Vaši účast, dotazy a připomínky směřujte na michal@classicmotocross.cz nebo 775924435.
Zrušení kontrolního závodu v Benátkách 7.4.2018
Se slzou v oku Vám musíme sdělit neradostnou zprávu. Díky nepřízni počasí a chybné komunikaci jsme nuceni kontrolní závod v Benátkách 7.4.2018 odložit na neurčito. Zděnda Házdra dělal co mohl, abychom k takovému kroku nebyli nuceni přistoupit, ale bohužel se proti nám živly spikly ... Takže se uvidíme až na ostro v Ostrově.
Stavba a závodění na nejrychlejší ČZ 400 na světě, díl třetí
V závěrečném díle se podíváme s Rexem na Carlsbad GP a poté do ČZ, kde se ukázalo, že každý dobrý skutek musí být po zásluze potrestán. Dál už předávám slovo Harrymu, který našemu klubu dovolil své vyprávění publikovat:
Stavba a závodění na nejrychlejší ČZ 400 na světě, díl druhý
Máme zde druhý díl vyprávění Harry Klema o stavbě ČZ na MS v Carlsbadu, přeji příjemné čtení.
Začátek stavby
Hned další den jsem vyndal motor z rámu a připravil si podklady, jak ho chci upravit, včetně časování, kompresního poměru a dalších věcí. Ve stejnou dobu Slim s Rexem začali upravovat rám. Postavit konkurenceschopný stroj na velkou cenu bylo v naší garáži číslo 1.
Měl jsem velké zkušenosti se stavbou motoru Kawasaki 350 Bighorn na flat-track a silniční závody, takže jsem věděl jaké časování použít pro příjemný průběh výkonu nebo naopak pro maximální špičku, proto jsem se zeptal Slima, jakou cestou se chceme vydat. Slim mi odpověděl, “Dostaň z toho všechen výkon co můžeš, Rex ví, jak používat spojku.” S tímhle zadáním jsem navrhnul časování, které bylo bližší 125 než motokrosovému půllitru. Abych trochu vylepšil spodní pásmo otáček, převrtal jsem válec o 1mm a přidal dva zadní přepouštěcí kanály, abych zvětšil jejich plochu.
PokračováníStavba a závodění na nejrychlejší ČZ 400 na světě, díl první
Dnešní článek na pokračování nás zavede do USA v polovině sedmdesátých let. Příběh vypráví Harry Klemm, který patřil mezi významné úpravce motorů v USA. V dnešním článku Harry popisuje, jak se seznámil s továrním jezdcem ČZ a později Yamahy Rexem Statenem. Nyní už předejme slovo Harrymu:
PokračováníVelký test motokrosových 250
S novým rokem 2018 přichází do našich závodů také nová třída a to PRE ´85, tedy motorky do roku 1985. Využili jsme s laskavým svolením článek z webu PulpMX.com, abychom vám právě tyto motorky představili. Možná si někdo z vás najde svého favorita a na jaře se postaví na start v této kategorii.
Počátek osmdesátých let se vyznačoval velkým nadšením pro motokros. Vývoj motorek šel rychle dopředu a každý rok byly modely kompletně přepracovány. To se vůbec nedá srovnávat s dnešními modely, kdy se po několik let téměř nic nemění. V osmdesátých letech bylo standardem vyvíjet a modernizovat. Během tří let, což je poměrně krátká doba, se stroje razantně změnily. Vzduchem chlazený motor byl nahrazen vodou chlazeným, zadní dva tlumiče byly nahrazeny jedním centrálním a bubnové brzdy vystřídaly kotoučové. Takto vznikla superkrosová zbraň.
Pokračování