Motokros a automatické řazení – nic není nemožné!
Ahoj všichni.
Ještě než dáme na stránky tabulky a formuláře pro registrace nominaci do jednotlivých tříd , tak vám přinášíme další článek o technické historii motokrosu.
Další článek je v první řadě určen nám, kteří již v druhém kole mají tak ztvrdlé zápěstí, že neumáčknou spojku nebo těm co si při pokusu o zařazení rychlosti nahoru klepnou kolenem do brady a pak řeší zdvih řadící páky na jejich 513 a nebo pro ty co si nejsou jisti jestli mají dát v Zábřehu pod kopcem za 3 nebo za jedna.
Pro ty všechny mám jeden lék a to HQV s automatickou převodovkou. Ani guru Husqvarny v Čechách Jarda „von Oleško“… (neznáte ho - to je přeci ten co má rád blátivé tratě a má tu sympatickou manželku co ná napsala tu krasnou básničku vloni ve Žlutavách…) ji nevlastní tak jsem se to rozhodl změnit a jednu jsem si se synem koupili.
To mě přivedlo na myšlenku vás seznámit s historii jejího vzniku a technikou.
A tady je tedy příběh vývoje automatické převodovky v motokrosu.