Classic Steel: 1989 Suzuki RM250 Bob Hannah
Bobův stroj pro závody v Unadille byl plně továrním strojem připraveným v Japonsku. Rám i motor byly vyrobeny speciálně pro Boba a v podstatě nesdílely žádné součásti se sériovou RM250. Rám měl velmi strmý úhel řízení pro lepší ovladatelnost, přesně jak to Bob Hannah měl rád.
Classic Steel: 1986 Honda CR500R
Pro tento týden se podíváme na silnou 1986 Hondu CR500R.
Rok 1986 byl pro Hondu skvělým rokem, v Americe získala všechny tituly od 125 přes 250 až po 500. V superkrose Honda obsadila kompletní pódium s Rickem Johnsonem, Davidem Baileym a Johnnym O´Marou. Rovněž v novinářských testech se červené stroje umístily na nejvyšších příčkách, jednoduše řečeno, pokud jste v roce 1986 sedlali jinou značku než Hondu, byli jste v nevýhodě už před startem.
Motocykly jako je tento nejsou nic pro slabochy, všechno, včetně startování nebo nakládání do dodávky vyžaduje dostatek síly.
Classic Steel: 1976 Puch MC250 Everts Replica
Volba pro tento týden je velmi exotická, blíže se podíváme na 1976 Puch MC250 Everts Replica.
Vyrobeno bylo pouze 97 kusů a za stroj v pěkném stavu není problém dostat přes 30 000 USD
Classic Steel: 1979 Honda CR125R Elsinore
Pro tento týden tu máme jednu z nepříliš dobrých nabídek od Hondy 1979 CR125R.
1979 CR125R Elsinore byla po čtyřech letech kompletně novým modelem. Nová nebo stará, koho to zajímá, když stále nestačí na ostatní.
Classic Steel: 1979 Yamaha HL500
Tento týden se blíže podíváme na jeden z nejzajímavějších motocyklů sedmdesátých let, 1979 Yamahu HL500.
HL500 je zajímavou kombinací japonské technologie a švédské vynalézavosti. Výsledkem je jeden z nejneobvyklejších motokrosových motocyklů sedmdesátých let.
Classic Steel: Nejhorší motocykly všech dob - část druhá
Minule jsme se podívali na místa 10.- 6. v našem žebříčku. Nyní je čas na to nejlepší, tedy pardon nejhorší.
5. 1984 Husqvarna 125 CR
230 liber (105kg) Švédské úžasnostiPokračování
Classic Steel: Nejhorší motocykly všech dob - část první
Vyrábíme nejlepší motocykly v historii, ale nyní je čas na to vzít to z opačného konce.
V současnosti nabízené motocykly jsou tím nejlepším, co kdy bylo nabízeno. Dnešní motocykly nabízí spoustu výkonu, vynikající ovladatelnost a jezdit na nich je daleko snazší než tomu kdy v minulosti bylo. Z hlediska výkonu se jim nevyrovnají ani deset let staré tovární speciály a to bez ohledu na to jakou značku si vyberete. Ne vždy tomu tak bylo.
V minulosti byly občas nabízeny motocykly, které byly naprosto příšerné a některé z nich byly dokonce tak strašné, že se staly legendárními. U některých z nich už jejich název evokoval, že něco není v pořádku. Další sice nebyly tak strašné, ale měly nějakou vlastnost, která prakticky znemožňovala jejich použití při závodech. Historie motokrosu je plná příhod o těchto strojích.
PokračováníClassic Steel: 1984 Suzuki RM500E
Dnes se v rámci seriálu Classic Steel blíže podíváme na 1984 Suzuki RM500E, která byla posledním sériově vyráběným půllitrem značky Suzuki.
1984 Suzuki RM500 byla v podstatě tři roky stará RM465 s modrým rámem. V rychle se vyvíjejícím světě motokrosu začátku osmdesátých let to znamenalo, že Suzuki byla daleko za konkurencí.Pokračování